Dr. Peter Kamien je Nemec po svoji narodnosti, sicer pa psiholog po svoji izobrazbi, ki je svojo poslovno pot v celoti posvetil marketingu in oglaševanju.
Začel je že kot študent, saj je bil povabljen v ekipo nemškega kanclerja Willya Brandta, ko se je ta potegoval za drugi kanclerski mandat. In tudi uspel.
Poslovna pot je Petra Kamiena kmalu pripeljala na Dunaj, kjer je deloval večji del svoje kariere. Dunaj je namreč postal izhodiščna točka več globalnim oglaševalskim mrežam, ki so širile svoje delo v JV Evropo. Deloval je v oglaševalskih sistemih, kot so Grey, EURO RSCG in Scholz&Friends in zanje širil poslovanje predvsem v državah nekdanje Jugoslavije, pa tudi na Madžarsko, Slovaško, Češko, Gruzijo, Kirgizijo.
Največ izkušenj ima s področja turizma, avtomobilizma, tobačne industrije, direktnega marketinga in je avtor vrste nagrajenih komunikacijskih kampanj, oglasov in akcij.
Piše tudi blog Hallo in Radovljica in Mein Slowenien.