Darinka Pavlič Kamien je dipl. ekonomistka, ki se je z oglaševanjem pričela ukvarjati v Petrolu, kot ustanovna članica takratne marketinške ekipe konec osemdesetih, ko je le-ta še veljal za monopolno družbo.
Že leta 1993 je Petrol prejel nagrado oglaševalske stroke za Oglaševalca leta, prenovljeni so bili bencinski servisi in podjetje se je komunikacijsko odprlo.
Sledila je ponudba za vodenje oglaševalske agencije S Team Bates Saatchi & Saatchi, ki jo je vodila 5 let. V Gospodarski zbornici Slovenije je bila vodja kabineta predsednika zbornice in ustanoviteljica službe za komuniciranje, ki jo je tudi vodila. »Lovci na glave« so jo izbrali med možnimi kandidati za vodenje Službe za odnose z javnostmi v Telekomu Slovenije, kjer je delovala 10 let.
Od junija 2014 je samostojna strokovnjakinja za komuniciranje.
Njene izkušnje so prepletanje komunikacijske stroke z marketinškega in piar področja, kar ocenjuje za pomembno konkurenčno prednost. Je avtorica številnih komunikacijskih kampanj za trg in za interne javnosti. Priznavajo ji odlično strateško razmišljanje ter odlična znanja in izkušnje korporativnega komuniciranja.